OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپل به اندروید ۱۴ می‌آید

  • کد خبر: ۱۵۴۵۹۵
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپل به اندروید ۱۴ می‌آید
نسخه جدید توسعه‌دهندگان اندروید ۱۴ به تازگی منتشر شد و نشان داد گوگل یکی از قابلیت‌های جذاب سیستم عامل اپل یعنی، iOS را به Android ۱۴ آورده است. این ویژگی کوچک می‌تواند کار کاربران را راحت‌تر کند.

به گزارش شهرآرانیوز - چندی پیش دومین نسخه از ورژن مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید ۱۴ منتشر شد. این نسخه از سیستم عامل اندروید، در کنار ویژگی‌های جدیدی که گوگل برای کاربران تدارک دیده، یک قابلیت کوچک، اما کاربردی نیز اضافه شده که استفاده از سیستم عامل اندروید را ساده‌تر می‌کند.

برای مدت‌ها سیستم عامل‌های آی او اس اپل و ویندوز مایکروسافت، به کاربران این امکان را می‌دادند تا بدون نیاز به زدن اینتر یا گزینه تایید، در صورت درست زدن پسوورد گوشی خود را آنلاک کنند. این قابلیت کاربردی تا پیش از اندروید ۱۴، به صورت رسمی در اندروید وجود نداشت و تنها با استفاده از کاستوم رام‌ها یا رابط کاربری برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، دسترسی به آن ممکن می‌شد.

با این وجود حالا گوگل قابلیت تایید پسورد بدون نیاز به زدن کلید OK را به اندروید اضافه کرده است. در سیستم عامل آی او اس پین‌های شش کلمه‌ای بدون نیاز به زدن اینتر تایید می‌شدند و در صورت نیاز به امنیت بیشتر، کاربران می‌توانستند سراغ انتخاب یک پسورد به جای پین بروند.

اگر شما هم جزو کاربران سیستم عامل اندروید هستید، احتمالا می‌دانید که پین لاک اسکرین شما باید حداقل چهار رقمی باشد. ظاهرا در اندروید ۱۴، در صورتی که می‌خواهید بدون نیاز به زدن دکمه تایید گوشی شما با زدن پسورد آنلاک شود، به یک پسورد حداقل شش رقمی نیاز خواهید داشت.

با این که تایید پسورد بدون نیاز به زدن دکمه تایید می‌تواند امنیت گوشی شما را پایین بیاورد، اما می‌توانید با انتخاب یک پین طولانی‌تر، این مشکل را حل کنید. خوب است بدانید قابلیت جدید سیستم عامل اندروید ۱۴ هنوز به صورت کامل و بی‌نقص اجرا نمی‌شود، اما احتمالا در نسخه‌های بعدی، شاهد عملکرد پایدارتر آن باشیم.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->